Apacta logo

Med en Apacta og Uniconta integration, får du det bedste fra to programmer.
Du får det bedste tidsregistrering og projekt overblik lavet til håndværkeren.
Samtidig det bedste inden for økonomistyring med Uniconta, hvor bogholder og ledelse kan skabe sig et samlet overblik

Hvad er Apacta?

Danmarks nemmeste ordrestyring. Det rigtige værktøj for enhver håndværker.

Apacta skærmbilleder

Tidsoptimering

Håndværkere, der bruger Apacta, sparer op til 67% ugentligt på papirarbejdet! De digitaliserer med andre ord tidskrævende opgaver. Det giver dig mulighed for at styre din virksomhed hurtigt og nemt.

Optimer indtjening

Vidste du, at med Apacta kan du tjene 25% mere om året på materialer? Selv uden at bruge mere tid på arbejdet! Apacta kan automatisk optimere dine materialepriser, så du kan tjene mere. Apacta skaber overblik over tids- og materialeforbrug.

Få bedre overblik

Apacta giver dig automatisk et overblik over din virksomhed! 24 timer i døgnet, 7 dage om ugen, 365 dage om året. Du kan holde dig informeret om din virksomhed når som helst og, hvor som helst. Skitsér hvilke sager der er i gang, hvor meget du kan fakturere kunder og hvor meget du tjener på hver sag.

Integration med Uniconta

Uden projekt modul i Uniconta:

  • Indlæsning af faktura hoved samt linjer fra Apacta til Uniconta.
  • Automatisk afsendelse af faktura fra Uniconta, dannet i Apacta. Hvis ønskes, ellers findes i under salgsordre i Uniconta.
  • Oprettelse af kunder med oplysninger fra Apacta, hvis ikke de eksisterer i Uniconta.
  • Oprettelse af produkter med oplysninger fra Apacta, hvis ikke de eksisterer i Uniconta.
  • Oprettelse af nye varer i Uniconta overføres automatisk til Apacta.
  • Opdatering af varepriser og varetekster i Uniconta synkroniseres automatisk over i Apacta.
  • Leverandørfakturaer i Apacta indlæses til indkøbsordre i Uniconta.

Med projekt modul i Uniconta:

  • Synkronisering af projekter fra Uniconta til Apacta sager.
  • Oprettelse af kunder med oplysninger fra Uniconta, hvis ikke de eksisterer i Apacta, i forbindelse med oprettelse af projekt.
  • Timeregistrering i Apacta overføres automatisk til Uniconta projektkladde.
  • Materiale forbrug i Apacta overføres automatisk til Uniconta projektkladde.
  • Kørsel overføres automatisk
  • Oprettelse af nye varer i Uniconta overføres automatisk til Apacta.
  • Opdatering af varepriser og varetekster i Uniconta synkroniseres automatisk over i Apacta.
  • Leverandørfakturaer i Apacta indlæses til indkøbsordre i Uniconta.
Apacta mobil

Apacta ikon